انتخابات96

با ما باشید تا اردیبهشت96 با اخبار انتخابات

انتخابات96

با ما باشید تا اردیبهشت96 با اخبار انتخابات


🔅 بررسی یک خبر و تکذیب آن.


دیروز خبری روی خروجی خبرگزاری های رسمی کشور قرار گرفت که خبر از عدم نامزدی حضرت ایت الله رئیسی  برای انتخابات ۹۶ می داد و متعاقب خبر، تکذیب آن نیز صدر اخبار کشور قرار گرفت. 


🔺اتفاق دیروز، که در روزهای اخیر با... #شیب_ملایمی رو به افزایش است، از زوایای مختلف قابل بررسی است.


🔺الف) زیاد شدن اخباری که مبتنی بر عدم حضور ایشان است، صرف نظر از صدق و کذب اخبار واصله حائز دو نکته است: 

اولاً؛ نشان از حساسیت و اهمیّت حضور آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات دارد و به همین علت  رسانه ها گهگاه برای جلب توجه مخاطبان خود به اینگونه خبر ها ضریب می دهند.


ثانیاً؛ علامت واضحی از خوف جریانات معاند و ضد انقلاب است که این روزها به صراحت آنرا بیان می کنند و حضور حضرت آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات و پیمودن خط اصیل انقلاب آنان را به دستپاچگی و خلاف گویی واداشته است.


🔺ب) موج نگرانی و پیگیری توده های ملت برای یافتن صحت و سقم این خبر از اقصی نقاط کشور، نوید دیگری بر اقبال عمومی و حرکت پویای دعوت بین مردم را می دهد، که با حضور آقای رئیسی می تواند معادلات سیاسی را بر هم بزند.


🔺ج) اما نکته آخر قابل ذکر؛ تأمل در تکذیبیه دفتر ایشان است جدا از اهمیت اطلاع رسانی صحیح و حساسیت دفتر ایشان برای جلوگیری از انتساب مطالب خلاف واقع به ایشان دارای بشارتی است که هر مخاطب آگاهی آن را دریافته است. 


🔸بی شک مجاهدت بی وقفه در جهت دعوت عمومی و سعی در توسعه تحرکات مردمی برای دعوت ایشان می تواند ما را هرچه بیشتر به هدف خود نزدیک نماید.


♦️♦️والعاقبه للمتقین


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی